2013. november 1., péntek

Bridgit Mendler

ADATBANK

Teljes név:          Bridgit Claire Mendler
Becenév:          Bridge
Magassága:          168 cm
Csillagjegye:          Nyilas
Ahonnan ismerheted:          Teddy Duncan, a Sok sikert, Charlie!-ből



KEDVENCEK

Sorozat:          90210
Könyv:          Hamlet
Édesség:          csokoládé
Tantárgy:          matematika



NEM TITOK TÖBBÉ

Bár sokáig nem beszélt róla, tavaly szeptemberben Bridge végre elárulta, hogy sorozatbeli partnerével, Shane Harperrel jár. Amikor rákérdezett a riporter, hogy kivel is randizik, akkor így válaszolt: "Nem volt szerelem első látásra, majdnem két évbe telt, mire randizni kezdtünk."


SŰRŰ PROGRAM

Sorozatának forgatása közben is talál időt egyéb tevékenységekre, tavaly például megjelentette első dalát, amely a Ready or Not címet kapta. Ezt követően az év végén megjelent debütáló albuma is Hello My Name Is címmel. Első koncertturnéja a Bridgit Mendler: Live in Concert elvnevezést kapta, melynek keretében elsősorban az USA-ban és Kanadában lépett fel. Mindeközben pedig a Sok sikert, Charlie! negyedik évadát forgatta!
Ha valaki szerint a felsoroltak nem elegendőek: a Doktor House egyik epizódjának a főszerepét is ráosztották.


BRIDGE MONDTA

"Első halloweenemen nyúlnak öltöztem, ekkor kaptam a nagyapámtól először édességet. A csoki iránti őrületem idáig vezethető vissza."

"Évekig tanultam hegedülni, ám soha nem voltam igazán jó, ezért abbahagytam."

"Szerintem a koalák a legcukibb állatok a világon."

"Mindig visszatartom a lélegzetem, ha egy alagúton megyek keresztül."

"Gyerekkoromban a kedvenc színem a fekete volt."

TITKOS VÁGYA

Szeretné kipróbálni az ejtőernyőzést.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése