2013. október 4., péntek

Radics Gigi

TUDTAD, HOGY GIGI LEGKEDVESEBB EMLÉKE EGY CSOKIPAPÍR, MELYET TARTALMÁVAL EGYÜTT MAGA AZ AMERIKAI DZSESSZÉNEKES, QUINCY JONES AJÁNDÉKOZOTT NEKI? HA SZERETNÉL SOK MÁS ÉRDEKESSÉGET IS MEGTUDNI GIGRŐL, FELTÉTLENÜL OLVASD EL A VELE KÉSZÜLT INTERJÚT!



TIZENHAT ÉVES TEHETSÉG

Melyik az eddigi legemlékezetesebb fellépésed? miért?
A legemlékezetesebb fellépésem az volt, amikor Quincy Jones hívott meg a Montreux-i Jazz Fesztiválra. Fantasztikus érzés volt ott énekelni! Ráadásul Quincynek, aki olyan világsztárokkal dolgozott együtt, mint például Michael Jackson.
Mi a legjobb dicséret, amit eddig kaptál?
Megint csak Quincy Jonest tudom megemlíteni. Csodálatos dolgokat mondott nekem! Azt, hogy kívül és belül is szép vagyok, és maradjak mindig ilyen! Mert nem sok világsztárjelölt van, akinek ilyen a természete, mint nekem. Ezektől a szavaktól elállt a lélegzetem!!! :)
Milyen bakid volt már fellépésen?
Igazából nem sok volt egyelőre hála Istennek! Egyszer majdnem leestem a lépcsőről, ahogy bementem a színpadra. De végül megoldottam, és nem volt semmi baj!
Mi a legkedvesebb ajándék, amit rajongódtól kaptál?
A rajongóimtól mindig kapok valami szép ajándékot! És nagyon köszönöm nekik. De a legkedvesebb számomra egy csokipapír: elraktam emlékbe a papírját annak a csokinak, amit a drága Quincytől kaptam. :)
Volt már szokatlan autogramkérőd?
Egyszer egy 75 éves bácsi kért tőlem autogramot az anyukájának, aki 98 éves!



GIGI SZÉPSÉGÉNEK TITKA


  • Mindig hideg vízzel mossa az arcát - "Azt mondták, így örökre fiatal maradok. És ezt betartom!" - vallja az énekes.
  • Sokáig hordott nappali fogszabályzót, most éjszakait hord, ami nem lenne kötelező, de ezzel is vigyáz a fogaira. Nem dohányzik, és mindennap legalább 3-szor megmossa a fogát.
  • Haját minden hajmosásnál balzsamozza.
  • Egészségesen étkezik, és rendszeresen sportol.




GIGI UTAZÁSAI A FÖLD KÖRÜL

Ami a bőröndbe mindenképp bekerül: éjszakai fogszabályzója, allergiásgyógyszer, hajvasaló, fésű, sminkkészlet
Táskájának mindenkori tartalma: sminkkészlet, fülhallgató, telefon, hajgumi
Emlékezetes késése: egyszer azért késett el az egyik fellépéséről, mert eltévedtek
A bőröndje "alapruhái": kedvenc nadrágja
Utazásai során ezt teszi: dolgozik - kivéve thaiföldi útját, amit a Megasztárban nyert
Kedvenc közlekedési eszköze: a repülő és az autó - vonaton még sosem ült
Fellépéseire elkíséri: a családja



KISKAMASZKÉNT...

  • Ha reggel megláttam egy pattanást az arcomon "akkor általában kinyomtam. Most már nem teszem!"
  • Ha nem volt kész a házim órára, akkor "megmondtam az igazat a tanárnőnek."
  • Idegennyelv-tanulásnál a legtöbb bajom az volt, "hogy vizsgázni kellett a nyelvből."
  • Általános iskolában a barátnőmmel imádtuk "a szünetben kergetni egymást, de ez már régen volt!"



SZTÁRKVÍZ GIGIVEL

  1. Ha más bőrébe bújhatnék, akkor Beyoncé Knowles lennék.
  2. A  legjobb tulajdonságom, hogy becsületes vagyok.
  3. Ha távol vagyok otthonomtól, akkor a családom hiányzik a legjobban.
  4. Ha gyorsétterembe megyek, akkor általában salátát választok az étlapról.
  5. Nem tudok élni a családom és a barátaim nélkül.
  6. Első randin mindig odafigyelek, hogy a legjobb formámat mutassam.
  7. Számomra a foci egy jó hobbi.
  8. A népszerűségben a legjobb, hogy azt csinálhatom, amit szeretek! És a rajongóim szeretetét érezni felemelő érzés!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése