2013. július 26., péntek

MARCELL, A VIVA TV MŰSORVEZETŐJE

Bizonyára könnyen felismerted Marcellt, ha rendszeres VIVA-néző vagy. Ha kíváncsi vagy, valójában milyen is ő, olvasd el a vele készült interjút!




KEDVENC...

tantárgyad: "Kémia, imádtam kotyvasztani és a veszélyes anyagokat összekeverni."
tanárod: "Az élet. Mindig ő adja a legnehezebb leckéket."
filmed: "Keresztapa."
színészed: "Robert de Niro"
énekesed: "Chet Faker a jelenlegi kedvenc. De minden idők legnagyobbja Johnny Cash."
tollad: "Egy régi ezüst Parker. Stílus és elegancia. És még írni is lehetett vele."
könyved: "Albert DeMeo - Apám bűneiért"
állatod: "Kutyapárti vagyok."

ELSŐ...

egyes feleleted: "Sajnos volt már elsőben is... nem voltam igazán jó tanuló, olykor lázadoztam a tanulás ellen."
munkád: "A családom édességkereskedésében voltam árufeltöltő és kreatív áruelfogyasztó."
randid: "Az óvodában hozott nekem egy lány kakaót meg kiflit, így utólag rájöttem, hogy biztos akart tőlem valamit...felkérés volt keringőre. De az első az iskolában volt."
rekordod számítógépes játékban: "GTA Vice City. Máig tart... elakadtam, és nem tudom kijátszani. (Ha valaki tud segítséget, szóljon!)"




BRINGAMÁNIA


- Mit jelent számodra a tavasz?
- A felüdülést. Valami újnak a szele a tavasz. A téli hideg után egy kis enyhülés, mindig jólesik a tavasz. Ilyenkor mindig történik valami fordulat az életemben, furcsa egy időszak ez a tavasz, meglehetősen furcsa, de ez persze pozitív.
- Sokáig versenyszerűen bringáztál. Milyen gyakran kerekezel mostanság?
- Régebben nagy szenvedélyem volt! Lehetett eső, sár vagy napsütés, akkor is felpattantam a nyeregre. Felrántottam a bukót és a védőket, és tekertem a semmibe. Ment a versengés is: ki tud szebb és pofásabb bringát összerakni egyéni, spéci, külföldről rendelt cuccokból. Először mountain bike-oztam. Szuper jó volt! Saját kezűleg építettük az ugratókat erdőkben, dombokon, hegyeken, bárhol. Aztán BMX-re váltottam, nem is tudom, miért, az utcákon azzal jobban szerettem csalinkázni, szinte a földön ülni és úgy gurulni. Ezt máig is űzöm!


AZ Y MÉDIA

- Hiszel abban, hogy tavasszal könnyebben rád találhat a szerelem?
- Tény, hogy tavasszal kicsit "megbolondulnak" valamiért az emberek, de nem gondolom, hogy nekem a nagy Ő tavasszal jönne el. Eljöhet felőlem ősszel is, csak jöhetne már. "Hol van az a lány, aki tudja...?"
- Foglalkozásod nemcsak műsorvezető, hanem vágó és operatőr is vagy. Hogy is van ez?
- Drága Marci barátom aggatta rám a "showman" titulust úgy 3 éve. Pont ekkor jött nekünk az ötlet, hogy kezdjünk el a saját korosztályunkkal foglalkozni filmes szempontból, és létrehoztunk egy csapatot, amely "Y MEDIA TEAM" névre hallgat, és a fiatalok problémáival foglalkozó dokumentumfilm-sorozat készítői lettünk. Ebben valójában én vagyok, aki belemegy, belemászik mindenbe, és belülről vizsgálja a dolgokat. Az operatőri munkáktól a vágáson keresztül mindenből kiveszem a részem, hiszen az egyetemen is ezt tanulom 3 éve. Már 5-en vagyunk a kis csapatban, és rendületlenül dolgozunk tovább. Amúgy ha tehetem, szabadidőmben otthon és az egyetemen is fejlesztem tovább a szakmai és technikai tudásomat egyaránt, hogy lehetőleg mindenhez hozzá tudjak tenni egy kis pluszt.
- Előfordul, hogy élő műsort vezetsz a VIVA-n. Hogyan tudsz erre valamelyest felkészülni? Mennyi időt vesz igénybe?
- Bent a stáb nagyon barátságos, profi, és olyan, mint egy szép nagy család: mindig átbeszélünk mindent töviről-hegyire, hogy kicsit se kelljen izgulni. Számomra nem nagy munka felkészülni az egyes előadókból, zenekarokból, aktuális témákból, hiszen nyitott szemmel járok. Olvasok, hallgatok, megfigyelek bármit a világ és kis hazánk történéseiből!



EGY RÓKAMANGUSZTA BARÁTSÁGA

- Milyen váratlan helyzet adódott már egy műsor alatt, amire egyáltalán nem számítottál?
- Egyszer adás előtt az utolsó pillanatban valamilyen fontos munkája akadt az egyik műsorvezetőtársamnak, és egyedül kellett a beszélgetéseket levezényelnem. Az volt az első alkalom, hogy csak magam voltam, így kicsit izgultam, amikor felgyulladt a lámpa az élő adáshoz. Ilyenkor nagyon kell koncentrálni, hiszen nincs kire támaszkodnod, de úgy gondolom, h egy jó beszélgetés egy jó partnerrel megold mindent! Úgyhogy nem volt gond.
- Ki volt az eddigi legkülönlegesebb vendéged az interaktívban?
- Egy rókamanguszta a Fővárosi Állatkertből. Bármit kérdeztem tőle, mindig helyeselt, kimért és visszafogott volt. Hihetetlenül egy húron pendültünk, élvezet volt vele minden perc. Máig jó barátok maradtunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése